خبرهای داغ:
امانی از جمع آوری ۱۵۰ میلیارد تومان کمکهای مردمی توسط مراکز نیکوکاری استان قزوین در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۹۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

قزوین_ امانی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین در گفتگو با بسیج بیان کرد: با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب مبنی بر واگذاری کار مردم به مردم کمیته امداد از سال ۱۳۹۴ با رویکرد ترویج فرهنگ احسان و انفاق و پیروی از منویات مقام معظم رهبری اقدام به ایجاد مراکز نیکوکاری نمود.

وی ادامه داد: مراکز نیکوکاری در زمینه های متفاوت اشتغال، فرهنگی، زکات و غیره فعالیت دارند که همگی توسط معتمدین محلی اداره می گردد.

امانی افزود: در سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان زکات در مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است که این مبلع صرف پروژه های عمرانی ،ساخت مسکن، تامین لوازم ضروری منزل، جهیزیه، معیشت و سایر امور نیازمندان همان روستا یا محله شده است.

امانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مراکز نیکوکاری در بحث جمع آوری صدقه، ۱ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان صدقه در سال ۱۴۰۲ جمع آوری نمودند که توسط هیات امنا مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اظهار داشت: مراکز نیکوکاری در تمامی مراسمات مذهبی و اعیاد یا توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم ، اطعام و افطاری و گوشت قربانی که همگی از محل کمکهای مردمی می باشد در خدمت خانواده های ولی نعمت هستند.

همت امانی اضافه کرد: برپایی اردوهای جهادی پزشکی و دندانپزشکی از مواردی است که مراکز نیکوکاری در سال گذشته در بحث سلامت خانواده های مددجو اجرا کرده اند که با استقبال پزشکان خیر و جهادی توانستند خدمات خوبی به این خانواده های ارائه نمایند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار